ČPP
DOSTAVA
KAKO MOGU PRIMITI SVOJU NARUDŽBU?
Narudžbe šaljemo putem kurirskih službi DHL, Inpost i FedEx, kao i putem Paczkomata InPost i Pošte Poljske, koja surađuje s nacionalnim poštanskim operatorima u pojedinim zemljama.Broj i marka navedenih prijevoznika na izbor ovise o odredištu pošiljke, kao i o izboru skladišta iz kojeg će biti poslana. S detaljnom ponudom dostave u određenu zemlju možete se upoznati OVDJE.
KOLIKO TRAJE IZVRŠAVANJE NARUDŽBE?
Izvršavanje narudžbe obuhvaća sljedeće aktivnosti:Vrijeme izvršavanja narudžbe ovisi o dostupnosti određene robe, izboru načina dostave i trenutku primitka plaćanja.
Pakiranje proizvoda počinjemo odmah nakon obračuna plaćanja, stoga treba imati na umu da što brže sredstva stignu na naš račun, to će brže pošiljka biti predana prijevozniku – a time i brže stići na navedenu adresu).
U slučaju kada su svi naručeni proizvodi dostupni u skladištu, robu šaljemo u roku od 24 sata od trenutka naručivanja. Za narudžbe napravljene vikendom ili ponedjeljkom, robu šaljemo u roku od 48 sati.
MOGU LI SE DOGOVORITI S KURIROM ZA TOČNO VRIJEME DOSTAVE POŠILJKE?
Za kontakt s kurirom potrebno je to učiniti izravno – pozivom korisničkoj službi određene prijevozničke tvrtke. Ponekad kuriri DHL-a i Inposta, ako nikoga ne zateknu kod kuće, kontaktiraju primatelja telefonski. Mogu to učiniti, ali ne moraju. Ako se odlučite za dostavu narudžbe putem Paczkomata InPost, možete je preuzeti u bilo koje doba dana.KAKO MOGU PREUZETI POŠILJKU AKO ME KURIR NE ZATEKNE KOD KUĆE?
U toj situaciji kurir može (ne mora) kontaktirati kupca telefonski kako bi se dogovorio za preuzimanje paketa u drugo vrijeme ili na drugom mjestu. Ako kurir ne može dobiti kupca, ostavlja obavijest. Za kontakt s kurirom potrebno je to učiniti izravno – pozivom korisničkoj službi određene prijevozničke tvrtke.KOLIKO KOŠTA DOSTAVA?
Cijena dostave ovisi o ukupnom iznosu narudžbe, njezinoj ukupnoj masi i skladištu iz kojeg će biti poslana. Za točnu cijenu dostave u određenu zemlju iditeOVDJE.MOGU LI PROVJERITI SADRŽAJ POŠILJKE PRIJE PLAĆANJA KURIRU?
Sadržaj paketa možete provjeriti tek nakon plaćanja iznosa otkupa i potvrde primitka paketa. U slučaju bilo kakvih nesuglasnosti u sadržaju pošiljke, kurir sastavlja zapisnik o šteti koji je osnova za kasniju reklamaciju.ŠTO UČINITI AKO JE MOJA POŠILJKA OŠTEĆENA?
U situaciji kada pošiljka nosi znakove miješanja drugih osoba (oštećena traka ili pakiranje), treba odbiti njezin primitak. Tada nas trebate obavijestiti o takvom događaju, a sljedeću pošiljku poslat ćemo što je brže moguće.GDJE MOGU SAZNATI KADA ĆU PRIMITI POŠILJKU?
Rok dostave kod predujmova računa se od trenutka knjiženja uplate na naš račun ili nakon što od subjekta koji obrađuje plaćanje primimo informaciju o realizaciji plaćanja od strane kupca. Kod plaćanja otkupom – od dana potvrde prihvaćanja narudžbe. Informacije o trenutnom statusu narudžbe možete provjeriti nakon prijave na svoj račun, u korisničkom panelu.Dodatno – u slučaju kurirske dostave – na e-mail adresu navedenu tijekom registracije šalju se poruke s trenutnim statusom narudžbe, brojem za praćenje pošiljke i procijenjenim (dakle onim koji se može promijeniti) rokom dostave. Trenutni status dostave pošiljke možete kontinuirano provjeravati na stranici odabranog prijevoznika koristeći spomenuti broj za praćenje pošiljke. Ili telefonski, kontaktirajući odjel korisničke službe određene prijevozničke tvrtke (tada također trebate imati pri sebi broj za praćenje pošiljke).
MOŽE LI POŠILJKA BITI POSLANA NA DRUGU ADRESU OD ONE KOJU SAM NAVEO TIJEKOM REGISTRACIJE?
Prilikom naručivanja sustav automatski učitava adresne podatke navedene tijekom registracije na koje će biti poslan paket. Za primitak narudžbe na drugu adresu, tijekom naručivanja trebate navesti novu adresu dostave.KOJI DOKUMENT ĆU PRIMITI UZ SVOJU POŠILJKU?
Uz svaku poslanu robu prilažemo račun koji predstavlja dokaz kupnje. Možemo također izdati VAT fakturu umjesto fiskalnog računa. Osim toga, uz svaku pošiljku prilažemo pismo s zahvalom za kupnju u našoj trgovini u kojem se nalazi ime zaposlenika koji je pakirao proizvode za kupca. Navođenjem te osobe može se značajno ubrzati proces objašnjavanja eventualnih spornih pitanja.GDJE MOGU SAZNATI U KOJOJ SE FAZI IZVRŠAVANJA NALAZI MOJA NARUDŽBA?
Informacije o trenutnom statusu narudžbe možete provjeriti nakon prijave na svoj račun, u korisničkom panelu. Također se možete telefonski obratiti našem odjelu Korisničke službe.PODLIJEŽU LI POŠILJKE CARINSKOM POSTUPKU?
Pošiljke koje šaljemo u zemlje Europske unije ne podliježu carinskom postupku. Svaka pošiljka koju šaljemo u Norvešku, SAD ili bilo gdje drugdje izvan granica Europske unije sadrži dokumente potrebne za carinski postupak. Njegovo vrijeme razlikuje se za pojedine zemlje (ovisno o specifičnostima i trenutnim okolnostima funkcioniranja određenog carinskog ureda) i može se produžiti.Za robu naručenu iz trećih zemalja (izvan Europske unije) kupac kao uvoznik robe ima obvezu ispuniti sve carinske formalnosti za preuzimanje pošiljke. Također ima obvezu provjeriti je li određena roba dopuštena za prodaju u zemlji u kojoj će se realizirati dostava. Informacije u tom pogledu mogu se dobiti u lokalnim upravnim organima ili carinskim uredima. U slučaju neispunjavanja navedene obveze ne snosimo odgovornost za nemogućnost realizacije dostave kupcu. Za bilo kakve probleme s carinskim postupkom koji produžavaju vrijeme dostave pošiljke također ne snosimo odgovornost.
Treba također zapamtiti da pri naručivanju robe u zemlju za koju je potreban carinski postupak ne snosimo troškove bilo kakvih carinskih pristojbi. Njihovo plaćanje je obveza kupca.
ŠTO U SITUACIJI KADA MOJA POŠILJKA NE PROĐE CARINSKI POSTUPAK I BUDE VRAĆENA POŠILJATELJU?
Najčešći razlozi zbog kojih pošiljka ne prolazi kroz carinski ured i šalje se natrag pošiljatelju su:Ako iz bilo kojeg razloga roba ne bude ocarinjena i poslana natrag nama, tada treba biti svjestan da će povrat sredstava kupcu biti umanjen za troškove skladištenja robe na granici i njezine povratne dostave koje ćemo biti primorani snositi. Ti troškovi iznose od 6 do 10 puta više od troška slanja pošiljke.
ŠTO U SITUACIJI KADA SE MOJA POŠILJKA IZGUBI?
Ako se pošiljka izgubi tijekom transporta, nakon prijave reklamacije kod nas, kupcu se šalje nova pošiljka s istom narudžbom. Ipak, treba zapamtiti da ako ponovno pošaljemo pošiljku i u međuvremenu kupac konačno primi ranije izgubljenu pošiljku, tada je obvezan je vratiti nam. Troškove takvog vraćanja snosimo mi. Postoji također mogućnost da kupac zadrži ranije izgubljenu pošiljku, ali samo pod uvjetom da za nju izvrši potrebno plaćanje – jer je konačno došao u posjed dviju identičnih pošiljki.PLAĆANJA
KAKO MOGU PLATITI NARUDŽBU?
Na izboru je nekoliko načina plaćanja kupnje:ZAŠTO JE MOJA NARUDŽBA OTKAZANA?
To se događa u situaciji kada su od trenutka naručivanja prošla 3 dana, a mi još nismo primili plaćanje za robu i njezinu dostavu – to je automatizirani postupak, što znači da neplaćanje na vrijeme (u roku od maksimalno 3 dana) sigurno će rezultirati otkazivanjem narudžbe, pa se vrijeme za plaćanje ni u kojem slučaju ne može produžiti.Drugi razlozi nastanka navedene situacije su: negativna odluka izdavatelja kartice ili banke kupca nedostatak dovoljnih sredstava na kartici ili računu kupca u trenutku plaćanja U slučaju nastanka bilo kojeg od dva navedena događaja, potrebno je izravno kontaktirati svoju banku.