Besplatna dostava u Hrvatsku od 200 PLN. Besplatna dostava u HR od 200 PLN Dostava u roku od 24h Jeftina međunarodna dostava Na tržištu od 2005. Blog Pomoć Kategorije Proizvođači MENU Blog Košarica

Vaša košarica je prazna!

Razvoj i vizija tvrtke

PRIHODI I FINANCIJSKI REZULTATI

Kao investitor MZ-Akcija, imate pristup detaljnim izvještajima o prihodima i financijskim rezultatima MZ-Store. Praćenje ovih podataka omogućuje bolje razumijevanje financijskog stanja naše tvrtke te procjenu perspektiva razvoja investicije. Osiguravamo transparentnost u pogledu naših financijskih rezultata jer vjerujemo da suradnja temeljena na povjerenju donosi najbolje rezultate. Zajedno možemo pratiti razvoj MZ-Store te razvijati strategije koje jačaju našu poziciju na tržištu.


TKO SMO MI?

MZ-Store S.A. nastala je kao spajanje tvrtki koje postoje na tržištu već mnogo godina, a koje su opsluživale brend muscle-zone, a kasnije mz-store. U 2021. i 2022. godini djelatnost je proživljavala snažnu krizu uzrokovanu mnogim čimbenicima, s Brexitom i pandemijom SARS-CoV-2 na čelu. Ti su se problemi vremenski poklopili s investicijom u vlastiti proizvodni pogon, zbog čega je proces povratka na stabilno tržišno stanje bio još više otežan. Međutim, 2023. godina već je za MZ-Store bila godina kontinuiranog rasta.

U svibnju 2023. godine dogodio se premještaj proizvodnog pogona u novu, veću lokaciju, što je u kombinaciji s investicijom u dodatne strojeve rezultiralo značajnim povećanjem proizvodne učinkovitosti.

Broj potrošenih kapsula u 2022. godini: 4 823 732

Broj potrošenih kapsula u 2023. godini: 10 663 510

Broj proizvedenih proizvoda u 2022. godini: 57 197
Broj proizvedenih proizvoda u 2023. godini: 115 228

Broj proizvedenih serija u 2022. godini: 240
Broj proizvedenih serija u 2023. godini: 419


KAMO IDEMO?

Obujmi proizvoda koji se proizvode u MZ-Store S.A. dovode do zaključka da se radi o proizvodnji koja je još uvijek u ranoj fazi razvoja, ali vrijedi zapamtiti da se od početka svog postojanja proizvodni dio MZ-Store bavi isključivo zadovoljavanjem potreba maloprodaje vlastitih brendova. Oni trenutno čine prevladavajući dio prometa trgovine (oko 70-75%) i gotovo svi proizvodi (preko 90%) vlastitih brendova proizvode se "od A do Z" u proizvodnom pogonu MZ-Store S.A. Prebacivanje opskrbe trgovine s vanjskih ugovora na vlastitu proizvodnju omogućilo je također povećanje marže prodaje. Zahvaljujući tome, kao i nominalnom rastu prodaje od preko 50% u 2023. godini u odnosu na 2022., bilo je moguće gotovo dvostruko povećanje zaliha u skladištu. Sličan rast održava se u I. tromjesečju 2024. godine.



Povećanje skladišta s jedne strane nedvojbeno je uzrokovalo izrazito snižavanje pokazatelja rotacije u području cjelokupne djelatnosti, ali s druge strane dalo je tvrtki stabilnost koja joj je bila potrebna za prelazak u sljedeću fazu investicije.


SMJER RAZVOJA

Trenutne investicije imaju za cilj prije svega modernizaciju vlastitih prodajnih kanala te brendova i eliminaciju dodatnih čimbenika rizika: veći broj prodajnih kanala, otvaranje inozemnih tržišta, stabilizacija asortimanske ponude, sigurni izvori opskrbe.

Dosad djelujuća trgovina MZ, posebno njezina mobilna verzija, kao i marketinške aktivnosti oko trgovine bile su zastarjele i u posljednjim godinama, zbog nedostatka financijskih sredstava, zanemarene. Stoga prolaze temeljitu preobrazbu koja ima za cilj privlačenje većeg broja kupaca te olakšavanje navigacije po stranici i zatvaranje prodajnog lijevka.


Drugi smjer razvoja je otvaranje inozemnih tržišta, posebno putem prodajnih platformi i logistike koje omogućuje najveća tvrtka na svijetu - Amazon. Takvim djelovanjem MZ-Store S.A. povećava bazu potencijalnih kupaca, povećava mogućnosti rotacije asortimana (različiti propisi o hrani u različitim zemljama svijeta), a također se oslobađa ovisnosti o promjenjivosti na poljskom ili bilo kojem drugom tržištu.


Treći smjer je daljnje povećanje proizvodne učinkovitosti i optimizacija asortimanske ponude vlastitih brendova - odbacivanje proizvoda koji ne pokazuju potencijal, modificiranje sastava nekih od njih, promjena grafičkog dizajna cijelih linija proizvoda. Povećanje učinkovitosti uključivat će i automatizaciju proizvodnje drugih tipova proizvoda nego dosad. Uz kapsule to će biti tablete i praškovi, pakirani ne samo u boce nego i u doypack vrećice, vrećice, stickove, kartonske kutije. Naš je cilj mogućnost učinkovitog stvaranja relativno velikih serija proizvoda prema bilo kojoj želji kupca, ako se odnosi na dodatke prehrani.



Četvrti smjer: ambasadorske suradnje. Stvaranje linija proizvoda namijenjenih influencerima i prodavanih u trgovini MZ-Store S.A. To će značajno povećati promocijske mogućnosti trgovine i proizvoda koji se u njoj prezentiraju.


Peti smjer obuhvaća razvoj veleprodaje vlastitih brendova, ne samo na poljskom tržištu nego i na inozemnim trž